5 اسکوتر برقی تاشو برتر سال 2024

5 اسکوتر برقی تاشو برتر سال 2024

اگر قصد خرید یک اسکوتر برقی را دارید ، مهمترین مزیت یک اسکوتر برقی قابلیت تاشوندگی آن است که در فضای مناسب مد نظر شما قرار بگیرد. اسکوترهای برقی وزن کمتری نسبت به دوچرخه های الکترونیکی دارند، بنابراین اگر در آپارتمانی با پله یا آسانسور زندگی می کنید، می توانید اسکوتر الکترونیکی خود را راحت تر حمل کنید و برخلاف اینکه شما باید مکانی را برای بستن یا قفل کردن دوچرخه برقی خود پیدا کنید، یک اسکوتر برقی را می توان تا کرد و هر کجا که نیاز باشد حمل کرد. در ادامه به بررسی مدل های برتر اسکوترهای برقی در بازار جهانی میپردازیم که در سال 2023 و 2024 جزو برترین برند ها و نمونه های اسکوترهای برقی معرفی شده اند.

Segway Ninebot E2

سری Ninebot Segway یک برند قابل اعتماد برای بسیاری از خریداران در زمینه اسکوترهای برقی است که تنوع محصولات بسیار خوبی دارد و می‌توانید اسکوترهای برقی این برند را با قیمت‌های متعدد خریداری کنید. برخی از مدل‌ها دارای مشخصات تقویت‌ شده‌ای هستند که شامل چرخ‌های ضخیم‌تر ، سرعت‌های بیشتر و برد طولانی‌تر می‌شود.

با صرف نظر از قیمت محصولات ناین بات ، سری E از محصولات بسیار پرفروش و پر طرفدار این برند میباشد. وزن آن تنها 14 کیلوگرم است ، بنابراین می توانید آن را به راحتی جابه جا کنید. E2 دارای ترمزهای الکتریکی است که توقف آن را حتی در هنگام سرعت بالا بسیار آسان میکند.

E2 با بردی تا 25 کیلومتر ، به شما امکان را می دهد تا به طور موثر با رفت و آمد روزانه به محل کار ، مطالعه یا سفرهای تفریحی لذت سواری را تجربه کنید. با این وجود، E2 نوید استفاده کاربردی و عملکرد قابل اعتماد را می دهد. در حالت کلی شما با یک نمونه عالی از یک اسکوتر برقی رو به رو هستید که نسبت به قیمت خود ارزش بسیار خوبی دارد.

Gotrax GXL V2

برای تهیه یک اسکوتر برقی با قیمت کمتر از 300 دلار , Gotrax GXL V2 بهترین گزینه است که می‌توانید عملکرد خوبی را با این بودجه داشته باشید. Gotrax از برخی جهات شبیه Segway Ninebot E2 است ، با لاستیک‌های پنوماتیک 8.5 اینچی که به خوبی روی پیاده‌ رو و آسفالت حرکت میکند . این اسکوتر طراحی سنتی دارد، به این معنی که شما هیچ جزئیات خاصی مانند یک عرشه پهن برای پاهای خود ندارید. حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت و حداکثر برد 15 کیلومتر که نسبت به قیمت محصول مناسب است. در مقایسه با Ninebot E2 دارای سیستم تعلیق و ترمزهای پیشرفته تری است و از لاستیک های بادی بهره میبرد.

این دستگاه دارای هیچ ویژگی نیست که بتواند آن را برای رفت و آمد یا مسافت دور کار شما را راحت‌تر کند، و همچنین برای سواری آفرود روی سطح سخت یا خاک مجهز نیست. اما، با تمام آنچه گفته شد، Gotrax سرگرم کننده، مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. 

NIU KQi3 Max Pro

KQi3 Pro یک از چشمگیرترین اسکوتر برقی هایی است که معرفی خواهیم کرد که البته قیمت بالاتری را در این لیست دارد. NIU با دارا بودن سرعت 35 کیلومتر و برد بیش از 50 کیلومتر از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

NIU یک قاب تمام آلومینیومی را برای سری Pro انتخاب کرده تا در حین کاهش وزن ، دوام را نیز تضمین کند. Max Pro واقعاً 45 پوند ( 20 کیلوگرم ) وزن دارد ، اما اگر میزان سخت افزار مورد نیاز اسکوتر برقی (مانند پشته باتری و موتور آن) را در نظر بگیرید ، وزن زیر 50 پوند ( 22.6 کیلوگرم ) همچنان یک شاهکار قابل توجه است.

جدا از سرعت بالا و برد طولانی پرو،  ضخامت لاستیک ها  نیز مناسب است. ضخامت باعث می شود تا سواری بسیار نرم تر شود و استحکام لاستیک ها به آن ها اجازه می دهد تا در  انواع سطح ها عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین یک عرشه عریض دارید که باعث می‌شود بتوانید اسکوتر برقی را در حالت ایستاده و پاهایتان در کنار هم به سمت دستگیره‌ها حرکت کنید. احتمالاً عرشه وزن قابل‌توجهی به Pro اضافه می‌کند، اما وقتی متوجه می‌شوید که ایستادن در حالت پهلو به پهلو هنگام سواری برای مسافت‌های طولانی چقدر راحت است، وزن اضافی ارزشش را دارد.

Hiboy VE1 PRO

برند Hiboy مجموعه وسیعی از اسکوترهای برقی را در جهان تولید می کند. VE1 Pro به لطف چند ویژگی منحصر به فرد یعنی لاستیک های 16 اینچی و عرشه عریض، مورد علاقه ما در میان سری اسکوترهای برقی معرفی شده قرار میگیرد.

ما با گفتن اینکه لاستیک‌های 16 اینچی عالی هستند، شروع می‌کنیم، به‌ویژه زمانی که نیاز به رفت‌ و آمد برای کار دارید یا روی چمن یا خاک حرکت میکنید. لاستیک‌ها سواری نرمی را ارائه می‌دهند ، به‌ ویژه زمانی که با عرشه 8.25 اینچی جفت می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهد تا پاهای خود را در کنار هم به سمت جلو قرار دهید. تنها نقطه ضعف تایرهای بزرگ این است که VE1 Pro در صورت جمع شدن فضای بیشتری را برای ذخیره سازی اشغال می کند.

از نظر عملکرد، VE1 Pro حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت و برد 35 کیلومتر را دارد که برای کمک به شما برای رسیدن به محل کار و بازگشت سریع کافی است. پیمایش کمی کمتر از NIU Pro است، اما VE1 Pro حدود 100 دلار قیمت کمتری دارد.هزینه ای که برای VE1 PRO پرداخت می کنید ترکیبی از عملکرد بالا با راحتی و اطمینان خاص چرخ های ضخیم و عرشه عریض است.

 

اگر به دنبال خرید یک اسکوتر برقی برای کودکان هستید ، ارزش دارد که با محصولی به صرفه شروع کنید. Razor اسکوترهای برقی عالی برای بچه ها می سازد و ما در این لیست  مدل Power Core E90 را انتخاب کردیم. E90 دارای یک عرشه عریض است تا بچه‌ها بتوانند راحت‌تر تعادل را برقرار کنند، به‌علاوه یک دریچه گاز دکمه‌ای تعبیه شده که دیگر نگران یادگیری نحوه کار با دریچه گاز معمولی برای کودکان نباشید.

وزن این اسکوتر برقی تنها 10 کیلوگرم است و با پیمایش 15 کیلومتری و سرعت 15 کیلومتر در ساعت (نه خیلی سریع، اما نه خیلی کند) که برای کودکان مناسب است , مشخصاتی قابل قبول و خوبی را به عنوان یک اسکوتر برای کودکان ارایه میدهد.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.