موتور سیکلت برقی mantis ساخت Orxa Energies

موتور سیکلت برقی mantis ملقب به غارتگر خیابان!

Orxa Energies، یک شرکت خودروهای برقی و سیستم های انرژی میباشد که مانتیس ، موتور برقی مورد انتظار خود را روانه بازار کرده است. این سبک ترین در بخش خود است، با وزن 182 کیلوگرم، و در رنگ های مشکی شهری و خاکستری جنگلی عرضه می شود.

مانتیس توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت را دارد و می تواند در 8.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد ، البته شتاب 0 تا 20 کیلومتر در ساعت برای رانندگی در مناطق شهری به 2.7 ثانیه کاهش یافته است. این موتورسیکلت برقی با بسته باتری 8.9 کیلووات ساعتی خود ، بردی معادل 221 کیلومتر دارد. ویژگی ها و فناوری به کار رفته در این موتور سیکلت توسط Orxa Energies که تجربه کار با صنایع دفاعی و هوافضا را دارد توسعه داده شده است.

به همین مناسبت ، دکتر پراجوال سابنیس ، یکی از بنیانگذاران Orxa Energies ، گفت: «سفر ما در سال 2015 آغاز شد و ما دیدگاه خود را به اولین نمونه اولیه از آنچه در نهایت تبدیل به آخوندک می‌شود، ترجمه کردیم. در طول هشت سال گذشته، ما به طور گسترده برای تنظیم دقیق طراحی و مهندسی دوچرخه کار کرده‌ایم که همه آن‌ها آزمایش شده و متعاقباً با سواری بر آن برای هزاران کیلومتر در بزرگراه‌ها ، جاده‌های شهری و مسیرهای سنگ‌ریزه‌ای در سراسر کشور مورد آزمایش قرار گرفتند.

Orxa Energies اخیراً اتحادهای مهمی را با Spare It، Bolt و Nunam تشکیل داده است تا اکوسیستم EV را تقویت کند و مزایای فراگیر را به مشتریان ارائه دهد. مشتریان Orxa می توانند از 40% مزیت هزینه از طریق خدمات خرید مجدد Nunam برای باتری های پایان کار بهره مند شوند. علاوه بر این ، Spare It به دلیل حضور گسترده‌اش ، اکنون شریک خدمات رسمی Orxa است. علاوه بر این ، صاحبان مانتیس به شبکه روزافزون ایستگاه های شارژ سریع بولت دسترسی خواهند داشت که منجر به تجربه شارژ یکپارچه می شود.

ما به‌عنوان علاقه‌مندان و سواران مشتاق خودروهای برقی ، متعهد به پرورش اکوسیستمی هستیم که هم شرکا و هم مشتریانمان را توانمند می‌سازد. با Mantis ، هدف ما تقویت جامعه وسیع تر خودروهای برقی با دسترسی به منابع ضروری است که باعث رشد و موفقیت اکوسیستم می شود. در طول سفر توسعه خود ، ما نیازها و خواسته‌های کاربران و موتور سواران EV را اولویت‌بندی کرده‌ایم و اطمینان حاصل کنیم که Mantis آرزوهای آنها را تجسم می‌دهد. هر قدمی که ما برمی داریم با دید تزلزل ناپذیر ما هدایت می شود تا دوچرخه ای را ایجاد کنیم که دوچرخه سواران واقعاً می خواهند سوار شوند. Ranjita Ravi، یکی از بنیانگذاران Orxa Energies، اضافه کرد: Mantis واقعا توسط دوچرخه سواران ساخته شده است.

Orxa Energies با تشابهاتی بین موتور سیکلت های برقی و شکارچیان کمین به دلیل ویژگی های نهان و سریع آنها، کانسپت Mantis را در سال 2016 ارائه کرد. این اولین نمونه اولیه - با نام Trike - دارای اسکلت لوله ای فلزی با بسته باتری ثابت بود. دو سال بعد، آنها مواد کامپوزیت لانه زنبوری را برای سبک کردن بار دوچرخه اضافه کردند و آن را با عموم در IBW 2019 به اشتراک گذاشتند. در طول همه‌گیری ، آنها وقت خود را به کاهش وزن دوچرخه اختصاص دادند که منجر به کاهش بیش از 25 کیلوگرمی شد.

مدل جدید دارای قاب آلومینیومی سبک وزن هوافضا است که برای هند بی‌سابقه است، همراه با سیستم نظارت بر باتری پیشرفته و حفاظت حرارتی دوگانه. نمای بیرونی با پوشش دارای گواهی IP67 پوشانده شده است و داشبورد دیجیتال 5 اینچی TFT به نظر برتر است. همه اینها با فاصله سخاوتمندانه 180 میلی متری از زمین، یکی از بالاترین ها در کلاس خود، همراه است.

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.

منبع : https://thepack.news/orxa-energies-from-india-introduces-the-mantis-the-ultimate-street-predator/