موتورسیکلت های برقی Olivier motor S222

موتورسیکلت برقی کراس شرکت Olivier motor

موتورسیکلت های Olivier که توسط یک طراح معروف تولید میشوند در بسیاری از جنبه ها انقلابی هستند. از پیشرانه منحصر به‌ فردشان با گیربکس و کلاچ داخلی گرفته تا سیستم خنک‌ کننده نوآورانه‌ شان با استفاده از غوطه‌ وری روغن برای باتری‌ها ، آنها را در میان تمام موتورسیکلت‌های برقی موجود در بازار متمایز میکند. جدیدترین تولیدات این شرکت مدل S222 S و S222 C هستند که کیفیت ساخت آنها قابل بحث است.

برای استفاده شهری ، موتور برقی S222 S (SUPERMOT) گزینه مناسبی است ، در حالی که ماجراجویان حومه شهر ممکن است موتور برقی S222 C (CROSS) را ترجیح دهند. ساختار سبک وزن و مانور آسان، پیمایش در ترافیک شهری شلوغ و جاده های پر دست انداز را لذت بخش می کند. با باتری‌های 4.3 کیلووات بر ساعت، می‌توانید با یک بار شارژ بیش از 130 کیلومتر را طی کنید و تعادل زیادی بین وزن و عمر باتری ایجاد کنید. علاوه بر این ، Olivier از سلول‌هایی در بسته‌های باتری خود استفاده می‌کند که یکی از بالاترین چگالی انرژی موجود را دارند.

انتخاب این موتورسیکلت های برقی به شما این امکان را می دهد که در سکوت و با خیال راحت سواری کنید ، زیرا آنها دوستدار محیط زیست نیز هستند. بعلاوه ، شارژ مجدد آنها بسیار آسان است که به سادگی از هر پریز برق AC یا ایستگاه شارژ عمومی اروپایی (نوع 2) میتوانید استفاده کنید. در مورد تعمیر و نگهداری ، موتور الکتریکی و باتری در مقایسه با موتورسیکلت های سنتی نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کنند.

S222 دارای موتوری است که به طور کامل در کارگاه های Olivier Motor CO طراحی و ساخته شده است. این نوع موتور سنکرون بوده و دارای آهنرباهای دائمی داخلی است و همچنین دارای سیستم خنک کننده آب در اطراف استاتور می باشد. پوشش آلومینیومی موتور ، ساخته شده از مواد جامد ، دوام ، دقت و سبکی را تضمین می کند.

این مجموعه با حداکثر توان خروجی 35 کیلو وات و توان خروجی اسمی 11 کیلو وات قادر است مقدار زیادی انرژی تولید کند. موتور آن می تواند تا 89 نیوتن متر گشتاور تولید کند که در نتیجه گشتاور 1170 نیوتن متر در چرخ ایجاد می شود و زمانی که مدل S222 از تمام توان خود استفاده کند می تواند به سرعت 139 کیلومتر در ساعت برسد.

هر دو مدل همچنین دارای یک گیربکس 5 سرعته دستی و یک کلاچ غوطه ور در روغن چند دیسکی هستند. سیستم بازیابی انرژی پیشرفته به باتری های موتور سیکلت اجازه می دهد تا در هنگام کاهش سرعت یا ترمزگیری مجددا شارژ شوند و موتور سیکلت ترمز قوی مشابه موتورسیکلت های حرارتی 4 زمانه را در هنگام دنده پایین فراهم میکند.

مدل های S222 به یک شاسی محیطی آلومینیومی سبک وزن 6061 مجهز شده اند. این سیستم دارای یک دوشاخه معکوس Fastace® با اندازه 47 میلی متر است که هم برای فشرده سازی و هم برای بازگشت مجدد قابل تنظیم است. علاوه بر این ، کمک فنر تک عقب ، همچنین از Fastace® ، دارای پیوندهای تعلیق است که می تواند هم برای فشرده سازی و هم برای برگشت به عقب تنظیم شود.

کارگاه Olivier مسئولیت توسعه و تولید باتری مورد استفاده در مدل های S222 خود را بر عهده دارد. این باتری ها مجهز به سلول های 270 مولیسل هستند که به دلیل چگالی و توانمندی بالا در بازار شهرت دارند.

بسته باتری به طور ایمن در یک جعبه آلومینیومی ضد آب قرار دارد که مستقیماً به شاسی S222 متصل است. تمام عملیات توسط یک کنترلر باتری که Olivier طراحی کرده است کنترل می شود و امکان مدیریت کارآمد شارژ ، دشارژ ، کنترل حرارتی و تعادل سلول را فراهم می کند.

برای اطمینان از عملکرد بهینه ، باتری در یک خنک کننده تخصصی منحصر به فرد برای این مدل غوطه ور می شود. باتری لیتیوم یونی 4.3 کیلووات ساعتی ، بسته به شرایط خارجی و سبک رانندگی ، بردی تا 130 کیلومتر در رانندگی شهری را تضمین میکند.

وقتی صحبت از شارژ به میان می آید ، S222 می تواند تا 3.3 کیلو وات را تحمل کند و با تمام پایانه های عمومی اروپایی (با استفاده از سوکت های نوع 2) و ایستگاه های شارژ EV داخلی سازگار است. در این پایانه ها می توان در کمتر از یک ساعت به شارژ مجدد از 10% تا 80% دست یافت.

این موتورسیکلت های برقی از مارس 2024 برای تحویل در دسترس خواهند بود و قیمت آنها به صورت زیر اعلام شده است.

یورو Olivier S222 Supermoto: 17594 

یورو Olivier S222 Moto Cross Electric: 16657 

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.