موتورسیکلت برقی جدید و شگفت انگیز شرکت Ristretto

موتورسیکلت برقی جدید و شگفت انگیز شرکت Ristretto

شرکت Ristretto در سال 2019 توسط کریستوفر جراردینو و دومینیک داسیلوا در دنور به عنوان یک برند و سازنده خودروهای الکتریکی تاسیس شد. تیم Ristretto همچنان به ارتقای برند با تمرکز بر طراحی ، عملکرد و فناوری ادامه می‌دهد. ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و محیط زیست از هدف های مهم این شرکت محسوب میشود که دفتر مرکزی Ristretto® در آستین تگزاس واقع شده است.

Ristretto 512 First Edition یک موتور یسکلت برقی چند کلاسه است که با هدف سرعت و عملکرد فوق العاده ساخته شده است و در دو اندازه 20 و 24 اینچ تولید شده است.این محصول محدود به 400 دستگاه در هر مدل به تولید رسیده که در چهار رنگ انحصاری عرضه می شود به نام های : برنز ، سبز شوسترمن ، قطب شمال ، و مشکی پانترا که تنها 100 واحد برای هر رنگ موجود است که هر رنگ با توجه به نام آنها از موارد خاصی الهام گرفته شده است.

بسته باتری کاتالینا که به صورت استراتژیک در مرکز دوچرخه قرار دارد ، تعادل و توزیع وزن بهینه را برای موتور سوار تضمین می کند. این بسته باتری 30 آمپر ساعتی که به 84 سلول 50E سامسونگ مجهز شده است ، دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی درجه یک برای اتلاف گرمای کارآمد و مقاومت در برابر آب است. قابل ذکر است که بسته باتری برای امنیت بیشتر به یک اسلات ضد سرقت Apple AirTag مجهز شده است.

کاتالینا برد قابل توجهی تا 100 مایل در حالت کمک پدال و بیش از 45 مایل در حالت دریچه گاز فراهم می کند و 512 را به عنوان یکی از قوی ترین و تواناترین موتورسیکلت های برقی در بازار معرفی می کند.

موتور برقی Ristretto 512 First Edition همچنین دارای یک قاب سبک وزن است که با استفاده از آلومینیوم 6061 T6 نسبت مقاومت به وزن را به حداکثر می رساند. این موتورسیکلت برقی که توسط X1 Pro Gen 4 از CYC Motors ، یک موتور BLDC با راندمان بالا با گشتاور 250 نیوتن متری حرکت می کند ، قدرت بالا را با ضریب فرم فشرده ترکیب می کند. موتور حسگر گشتاور فوق‌العاده را تضمین می‌کند و یک تجربه سواری بصری و طبیعی را بدون کاهش قدرت فراهم می‌کند. این موتورسیکلت برقی با کنترلرهای X12 جدید CYC با سیستم عامل اختصاصی خود ادغام شده که تجربه رانندگی واقعاً منحصر به فردی را ارائه می دهد.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.