آغاز  عرضه موتور سیکلت برقی VMOTO STASH در بریتانیا

عرضه موتور سیکلت برقی VMOTO STASH در بریتانیا آغاز خواهد شد

Vmoto Soco انگلستان | در EICMA 2021 ، Vmoto Stash برای اولین بار به عنوان یک نمونه اولیه ظاهر شد و اکنون آماده است تا در شکل نهایی تولید خود به جاده های بریتانیا برسد. این مدل با افزایش قدرت و ویژگی های پیشرفته استاندارد بالاتری را برای موتور برقی تعیین می کند. شایان ذکر است ، این شرکت از نام تجاری «Super Soco» با افتخار از برچسب «Vmoto» استفاده می کند و همه مدل ها را زیر یک پرچم نگه می دارد. Stash به عنوان مدل پرچمدار آنها در بالای خط تولید ممتاز آنها قرار دارد.

یکی از جالب ترین جنبه های موتور برقی Vmoto Stash سیستم ذخیره سازی آن است. فضای بین صندلی و دسته به عنوان یک محفظه بزرگ برای نگهداری یک کلاه ایمنی تمام صورت طراحی شده است. در زیر این فضا ، یک باتری قوی 100 آمپر ساعتی، 72 ولت، با ظرفیت 7.2 کیلووات ساعت قرار دارد که به یک موتور الکتریکی متصل به جلوی بازو حرکت می کند و چرخ عقب را از طریق مکانیزم زنجیره ای به حرکت در می آورد.

این موتور دارای قدرت استاندارد 8 کیلو وات (که برابر با 10.7 اسب بخار است)، آن را برای موتورسواران جدید با سطح L مناسب می کند ، زیرا کمتر از حد مجاز 11 کیلو وات (15 اسب بخار) برای دوچرخه های 125 سی سی میباشد. با این حال ، Vmoto Stash می‌تواند قدرت بیشتری را از طریق حالت «تقویت» خود تولید کند و اوج قدرت را به 15 کیلو وات (20.1 اسب بخار) افزایش دهد. این تقویت نه تنها شتاب را بهبود می بخشد، بلکه حداکثر سرعت را از 68.4 مایل در ساعت (110 کیلومتر در ساعت) به 74.6 مایل در ساعت (120 کیلومتر در ساعت) برای شتاب های کوتاه افزایش می دهد و امکان مانورها و سبقت ایمن را فراهم می کند. وزن این موتور 143 کیلوگرم ، برد 93.2 مایل (150 کیلومتر) با یک بار شارژ، و فاصله بین دو محور جمع و جور 1373 میلی متر با ارتفاع صندلی راحت 830 میلی متر است.

موتور برقی Vmoto Stash به یک سیستم ترمز مجهز شده است که شامل اهرم هایی بر روی هر دو دسته است، شبیه به اسکوتر، که کنترل پا را غیر ضروری می کند. این سیستم ترمز ترکیبی هر دو ترمز جلو و عقب را به طور همزمان با به کار بردن هر یک از اهرم ها درگیر می کند. این موتور سیکلت همچنین دارای ترمزهای هیدرولیک در جلو و عقب ، با دیسک و کالیپر شعاعی محکم برای ترمز جلو است. برای ایمنی بیشتر، ABS استاندارد در Vmoto Stash گنجانده شده است. چرخ‌های 17 اینچی به تایرهای باکیفیت پیرلی دیابلو روسو (110/70 در جلو و 140/70 در عقب) مجهز شده‌اند که به صورت استاندارد با 40 موتور اول موجود در بریتانیا عرضه می‌شوند و برای سایر موتورها اختیاری هستند.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.