رونمایی از اسکوتر برقی جدید 4 پرو مکس

شیائومی از اسکوتر برقی جدید 4 پرو مکس با سیستم تعلیق جلو رونمایی کرد

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو مکس در وب سایت این برند و در MediaMarkt در آلمان معرفی شده است ، اگرچه هنوز در مرحله معرفی میباشد و فعلا قابل فروش نیست. مدل جدید مشابه اسکوتر برقی 4 پرو پلاس است که در اوایل سال جاری رونمایی شد. با این حال ، پرو مکس برای سواری راحت تر ، سیستم تعلیق را در جلو اضافه کرده است.

همچنین شیائومی در وب سایت جهانی خود از اسکوتر برقی 4 پرو مکس نیز رونمایی کرد. 4 پرو مکس در اوایل امسال هم زمان که شارژر سریع برای این سری از  اسکوتر برقی شیائومی به نمایش گذاشته شد، مورد توجه قرار گرفت که این لوازم جانبی نیز با مدل جدید 4 پرو مکس و مدل 4 پرو پلاس سازگار است.

شباهت های زیادی بین اسکوتر برقی 4 پرو مکس و پرو پلاس وجود دارد. به عنوان مثال ، هر دو مدل توسط یک موتور 960 وات با سه تنظیم سرعت و حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت (~ 16 مایل در ساعت) بهره میبرند. با این حال، توان موتورهای پرو مکس 400 وات و پرو پلاس 350 وات است. اسکوترها دارای یک باتری داخلی 10.2 Ah هستند که تا 60 کیلومتر (~37 مایل)قابلیت پیمایش دارد و در 9 ساعت به طور کامل شارژ می شود. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به نشانگر جهت، ترمزهای E-ABS و لاستیک های 10 اینچی در جلو و عقب اشاره کرد.

یکی از ویژگی های اصلی اضافه شده به 4 پرو مکس در مقایسه با 4 پرو پلاس ، تعلیق دو سیلندر در جلو است که سواری شما را در زمین های ناهموار راحت تر می کند. این باعث می‌شود که پرو مکس کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر با وزن 21.3 کیلوگرم (~47.0 پوند) در دسترس باشد . اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو مکس با قیمت 599.99 یورو در MediaMarkt آلمان دیده شده است. با این حال به صورت پیش فروش موجودی آن تمام شده است و هیچ نشانی از تاریخ عرضه آن به صورت عمومی وجود ندارد. باید منتظر بود که آیا این مدل می تواند در کشورهای دیگر نیز عرضه شود یا نه ولی با توجه به سابقه شرکت شیاومی در این زمینه شاهد حضور این محصول در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.