vera موتور سیکلت برقی جدید شرکت Tarform

شرکت تارفرم دومین موتورسیکلت برقی خود را معرفی کرد: تارفورم VERA!

تارفورم لونا به دلیل طراحی منحصر به فرد و تکنیک های سازگار با محیط زیست شهرت یافته است که محصولات آن در مکان‌ها و مناسبت‌های معتبری مانند موزه خودرو پترسن و مجموعه باربر به نمایش گذاشته شده است.  موسسه FastCo آن را به عنوان یکی از 10 راه حل برتر برای حمل و نقل فهرست کرده است ، در حالی که نیویورک تایمز آن را به عنوان " موتورسیکلت فردا " ستایش کرده است.

در پاسخ به تقاضای قوی برای یک مدل با حجم بالاتر قدرت ، تارفرم برای معرفی Vera هیجان زده است. Vera با قیمت 16000 دلار ، به عنوان یک موتورسیکلت خیابانی و اسکرامبلر همه جانبه طراحی شده است و عملکردی مهیج با شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 3.5 ثانیه ، حداکثر سرعت 85+ مایل در ساعت و برد 100 مایل را ارائه می دهد که همگی در عین حال قابل ستایش است.

با توجه به تقاضای زیاد برای یک مدل گسترده تر از موتور برقی ، Tarform از ارائه Vera بسیار خرسند است. Vera به عنوان یک موتورسیکلت برقی خیابانی و اسکرامبلر طراحی شده است که یک سواری هیجان انگیز را با توانایی رسیدن از 0 به 60 مایل در ساعت تنها در 3.5 ثانیه و رسیدن به حداکثر سرعت بیش از 85 مایل در ساعت ارائه می دهد. Vera علیرغم قابلیت های عملکردی چشمگیرش، وزن سبکی دارد و تنها 360 پوند وزن دارد و می تواند تا 100 مایل را با یک بار شارژ طی کند.

Vera با تمرکز بر برآورده کردن نیازهای سوارکاران شهری و علاقه مندان به مسیرهای کم یا طولانی ، گامی مهم به سوی هدف تارفورم برای متحول کردن حمل و نقل از طریق ترکیبی از قدرت ، سبک و تعهد به محیط زیست است.

پیشرانه تارفورم توسط یک قاب آلومینیومی سبک وزن در طراحی Vera پشتیبانی می‌شود که هم دوام و هم انعطاف‌پذیری را برای ارتقاء بالقوه بسته باتری فراهم می‌کند.

موتور سیکلت برقی Vera از سیستم هدایت مستقیم استفاده می کند که نیاز به گیربکس را از بین می برد و تجربه سواری نرمی را فراهم می کند. این با فلسفه طراحی ماژولار بودن تارفورم مطابقت دارد و امکان ارتقاء باتری و موتور را با پیشرفت فناوری فراهم می کند. با انجام این کار ، طول عمر موتورسیکلت افزایش یافته و ضایعات حاصل از آن کاهش می یابد.

علاوه بر عملکرد پیشرفته ، موتور برقی Vera به به‌روزرسانی‌های (OTA) و ویژگی‌های اتصال، از جمله بلوتوث و 4G برای نظارت بر سلامت ، به‌روزرسانی‌های از راه دور و دسترسی به آمار از طریق برنامه تلفن همراه Tarform مجهز است.

مشخصات کلی VERA :

قیمت : شروع از 16000 دلار
نوع : موتورسیکلت خیابان و اسکرامبلر
شتاب : 0-60 مایل در ساعت در 3.5 ثانیه
گشتاور : 116 فوت پوند / 157 نیوتن متر
باتری : 102 ولت، 8 کیلووات ساعت
برد : 100 مایل سواری شهری
حداکثر سرعت : 85+ مایل در ساعت
وزن : 360 پوند
فریم : آلومینیوم سبک
سیستم محرک : درایو مستقیم، بدون نیاز به گیربکس
قابلیت اتصال : به روز رسانی OTA ، بلوتوث و 4G
برنامه موبایل : برنامه Tarform برای نظارت بر سلامت ، به روز رسانی از راه دور و آمار کلی موتورسیکلت

 

منبع : thepack

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.