بررسی اسکوتر برقی ناین بات مینی پرو

بررسی اسکوتر برقی پر طرفدار Ninebot mini pro

اسکوتر برقی Segway Ninebot miniPRO یک وسیله دو چرخ مورد استفاده برای حمل و نقل است که توسط یک کارآفرین آمریکایی به نام دین کامن اختراع شده است. این محصول به طور کلی به عنوان وسیله ای برای سرگرمی و تفریح افراد استفاده می شود ، اما کارایی این اسکوتر برقی فراتر است به این صورت که در آمریکا به پستچی ها و حتی افسران پلیس این وسایل حمل و نقل دو چرخ داده میشد که هزینه حمل و نقل را به پایینترین حد خود برسانند.

آنچه در داخل جعبه Ninebot miniPRO مشاهده خواهید کرد ، لوازم جانبی مرتبط با آن است که در نگاه اول کم به نظر میرسد. این عمدتاً به این دلیل است که همه چیزهایی که برای شروع سواری با این محصول نیاز دارید در برنامه Ninebot است که باید آن را دانلود کنید تا در ابتدا miniPRO خود را راه اندازی کنید و از طریق یک راهنمای آموزشی در مورد نحوه صحیح سواری برای اولین بار استفاده کنید که پس از راه اندازی اولیه ، می توانید بدون نیاز به استفاده از برنامه ، از اسکوتر ناین بات miniPRO استفاده کنید. همچنین شامل یک لوله هوای جانبی است که می‌توانید هنگام تنظیم باد لاستیک‌ها از آن استفاده کنید.

شارژر همراه miniPRO یک شارژر مخصوص با یک کابل و یک چراغ LED است که وضعیت شارژ را نشان میدهد. شما می توانید این شارژر را هنگام سفر به خارج از کشور همراه خود ببرید زیرا ولتاژهای بین المللی را پشتیبانی می کند. شارژ کامل را نیز در کمتر از 4 ساعت میتوانید داشته باشید که مدت زمان مناسبی برای شارژ این اسکوتر برقی است.

برخلاف گزینه‌های مختلف اندازه باتری و عملکرد که هنگام خرید یک اسکوتر در دسترس هستند، miniPRO در این مرحله از یک موتور قدرتمند 1600 واتی که قادر به دستیابی به سرعت تا 11 مایل در ساعت ( 18 کیلومتر برساعت ) با برد حداکثر 14 مایل ( 22 کیلومتر ) بسته به اینکه چقدر سنگین هستید و روی چه نوع زمینی سوار می شوید بهره میبرد. . miniPRO که در رنگ های سفید یا مشکی موجود است ، روی کاغذ می تواند با خیال راحت فردی با وزن حداکثر 220 پوند ( 100 کیلوگرم ) را حمل کند. اما در واقع به نظر می رسد می تواند محموله های بسیار سنگین تری را تحمل کند. 

چیزی که اسکوتر برقی miniPRO Segway را از همه این اسکوترهای self balance دیگرجدا می کند ، برخی از ویژگی های هوشمند مانند زنگ امنیتی است که می توان با استفاده از تلفن شما آن را کنترل کرد. هنگامی که miniPRO فعال می‌شود، وقتی کسی سعی می‌کند آن را حرکت دهد یا لمس کند ، زنگ هشدار به صدا در می آید ، ویبره میزند و چراغ‌های خود را چشمک می‌زند که این یک ویژگی ایمنی محسوب میشود. البته یکی دیگر از ویژگی‌ها عملکرد بلوتوث است که با برنامه همراه مرتبط است که در آن می‌توانید ویژگی‌های نورپردازی miniPRO را به طور کامل سفارشی کنید ، miniPRO را به صورت بی‌سیم و از راه دور کنترل کنید و آن را به ربات R/C خودتان تبدیل کنید و محدودیت‌های سرعت را برای سواران دیگر مانند جوان‌تر تعیین کنید. همچنین عمر دقیق باتری و دمای وسیله نقلیه و سایر موارد مفید مانند برد موجود بر حسب مایل یا کیلومتر را میتوانید توسط این نرم افزار بررسی کنید .

در قسمت جلوی miniPRO به اصطلاح داشبورد اسکوتر با یک صفحه نمایش LED بسیار روشن و خوانا است که به طور مداوم میزان باتری را همراه با سایر عملکردهای وضعیت مانند حالت جفت شدن بلوتوث ، نماد قفل زنگ امنیتی و نماد محدود کننده سرعت نمایش می دهد. این نمایشگر به همراه دکمه روشن/خاموش دستگاه و ورودی شارژ محافظت شده در پایین اسکوتر قرار دارد.

در پشت miniPRO نوارهای نور LED دوگانه وجود دارد که بسته به نحوه تنظیم آنها با استفاده از برنامه ، می توانند متغیر باشند ، چشمک بزنند ، ثابت بمانند یا بچرخند و وقتی با miniPRO با خم شدن به عقب ترمز می‌کنید ، این چراغ‌ها به قرمز روشن تبدیل می‌شوند تا نشان دهند که در حال ترمزگیری هستید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که نوارهای LED عقب به عنوان چراغ های راهنما نیز عمل می کنند که به طور خودکار هنگام چرخش به چپ یا راست سیگنال می دهند.

اما چیزی که واقعاً باعث می‌شود اسکوتر برقی ناین بات minipro از دیگر اسکوترها متمایز باشد اختصاص دادن یک روش کاملاً جدید برای فرمان است. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که می توانید در حالی که نشسته اید ، سوار miniPRO شوید اما با استفاده از زانوها باید اسکوتر را در جهت دلخواه خود هدایت کنید. به جای اینکه از یکی از پاهای خود برای گردش به چپ یا راست استفاده کنید ، دستگیره را بین پاهای خود به طرفین تکان می دهید تا در حالی که به جلو خم شده اید برای شتاب گیری و به عقب برای ترمز یا معکوس کردن بچرخید. این مفهوم از فرمان سنتی Segway گرفته شده است که برای هدایت از یک طرف به طرف دیگر کج می شود و متناسب با شاسی جمع و جور Ninebot miniPRO ساخته شده است به همین دلیل  سواری با ninebot بسیار آسان‌تر است و خیلی خوب کار می‌کند.

نکته شگفت‌انگیز در مورد داشتن این توانایی فرمان با استفاده از زانو این است که می‌توانید با استفاده از یکی از پاهای خود مانند زمانی که رانندگی می‌کنید به جلو شتاب دهید. این امر بسیار آرامش بخش است و شما را قادر می سازد تا در سبک سواری خود احساس راحتی کنید. 

یکی از ویژگی های برجسته دیگر این اسکوتر برقی این است که miniPRO حتی در حداکثر سرعت چقدر بی‌صدا عمل می‌کند که حدود 90 درصد ساکت تر از یک اسکوتر معمولی است. نه تنها این ، بلکه لاستیک‌های نسبتاً بزرگ 10.5 اینچی پر از هوا ، ضربه‌ها و لرزش‌های جاده را جذب می‌کنند و تجربه رانندگی بسیار نرم و راحت را مانند دوچرخه‌های دارای سیستم تعلیق ارائه می‌دهند و همچنین می تواند به سرعت و در عین حال پیوسته ترمز کند ، و تضمین می کند که اگر به طور تصادفی از سرعت گیر عبور کنید ، تعدل شما از بین نرود.

عملکرد باتری در طول آزمایش Minipro بسیار درخشان بوده است. با حداکثر سرعت تقریباً به طور مداوم و بالا رفتن از برخی شیب‌های تند ، میتوان مسافت 20 کیلومتری را قبل از نیاز باتری به شارژ داشته باشید. حتی در  زمان شارژ کم باتری میتوانید به سوار شدن بر miniPRO با سرعت‌ پایین ادامه دهید. باتری minipro از یک کیت هوشمند BMS بهره میبرد که باعث عدم آسیب دیدن باتری هنگام شارژ و استفاده آن در مواقع شارژ کم میشود.

نتیجه کلی در رابطه با Segway miniPRO این است که با توجه به حالت ساختاری متفاوت این اسکوتر شهری میتوانید یک تجربه سواری لذت بخش را انتظار داشته باشید که برای کاربران تازه کار نیز بسیار مناسب است. Minipro مانند تسلا بی صدا است ، دارای یک نرم افزار کاربردی با ویژگی های بالا ، عمر باتری فوق العاده خوب و پیمایش واقعاً عالی انتخاب را برای شما آسان میکند. فن‌آوری متعادل کننده خودکار هوشمند و بسیار مؤثر ، لاستیک‌های بادی بزرگ ضربه‌گیر ، ساخت و ساز با کیفیت بالا  همراه با ویژگی منحصربه‌فرد فرمان بصری Segway از دیگر ویژگی های مهم این اسکوتر برقی محسوب میشود. اگر نگوییم بهترین اما پیشرفته‌ترین اسکوتر self balance قابل سواری است که می‌توانید تهیه کنید. سخن آخر در رابطه با miniPRO میتوان گفت که این اسکوتر برقی شهری برای رفت و آمدهای روزانه یا صرفاً برای گشت و گذار و تفریح ، دستگاهی با قابلیت حرکت بالا و با قابلیت مانور بالا محسوب میشود.

جهت خرید و یا دریافت مشاوره برای اسکوتر برقی ناین بات مینی پرو میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.