اسکوتر کامل تاشونده شرکت Riley با نام RS3

اولین اسکوتر کامل تاشونده شرکت Riley با نام RS3

اسکوترهای الکترونیکی از زمان معرفی خود به جهان در دهه 1990 انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده اند. هیدن رایلی ، مدیرعامل و موسس شرکت رایلی اعلام کرد که اخیراً  اسکوترهای برقی مسافرتی ( اسکوتر برقی با پیمایش بالا و قابلیت تاشوندگی )  محصولاتی کاملا جدید تلقی می‌شوند که به همین منظور شرکت Riley مستقر در کمبریج قرار است اسکوتر RS3 برقی را در ماه آوریل به بازار آمریکا معرفی کند.

اولین اسکوتر کاملا تاشو در جهان

 

طبق گفته این شرکت ، اسکوتر RS3 اولین اسکوتر برقی با کیفیت بالا ، به راحتی تاشو و جمع و جور در بازار جهان است.

طراحی این محصول از اولین طراحی تا عرضه آن به بازار دو سال طول کشید. مدیر عامل شرکت رایلی گفت : نه ماه طول کشید تا تست استرس روی این محصول انجام شود.

این شرکت با به نمایش گذاشتن جدیدترین اسکوتر برقی خود در نمایشگاه Consumers Electronics در لاس وگاس امسال در رویداد ShowStoppers در 9 ژانویه ، طراحی تاشو اسکوتر و توانایی آن برای نگهداری در فضاهای کوچک را به نمایش گذاشت که مخصوصاً نیازهای مسافران را تامین می کند.

اسکوتر برقی RS3 با وزن 16 کیلوگرم ، دارای ویژگی هایی از جمله موتور 350 وات و برد 25 کیلومتر است. علاوه بر این ، ویژگی‌های ایمنی مانند E-ABS و ترمزهای دیسکی ، چراغ‌های LED ، باتری قابل جدا شدن و رابط فعال با اپلیکیشن نیز بخشی از طراحی بودند. نکته اصلی این محصول قابلیت تاشوندگی آن است که به صورت کامل حتی از قسمت عرشه نیز این امکان را دارد که در نوع خود فضای قابل اشغال را کاهش میدهد و به راحتی قابل جا به جایی میباشد.

رایلی ، با هدف ایجاد یک اسکوتر برقی که نیازهای مسافران را برآورده می‌کند اقدام به ساخت این محصول کرده است. با این حال، وقتی از شرکت رایلی در مورد ممنوعیت اسکوترهای الکترونیکی در بریتانیا پرسیده شد تقاضای زیادی در سراسر اروپا برای این اسکوتر وجود داشت با این وجود این شرکت اعلام کرد  امیدواریم که اسکوترهای الکترونیکی در ماه می 2024 در بریتانیا قانونی شوند.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.