اسکوتر برقی ایتالیایی تاشو TOM

اسکوتر برقی ایتالیایی تاشو TOM خاص و منحصر به فرد!

اسکوتر برقی تاشو TOM توسط استارت‌آپ ایتالیایی To-Move به لطف طراحی به اصطلاح چاقوی ارتش سوئیسی که بیشتر قطعات اسکوتر خود را در قاب بامبوی خود جای می‌دهد می‌تواند در کمتر از هفت ثانیه تا شود و قابل حمل باشد. پس از تا شدن، اسکوتر برقی تاشو را می توان به راحتی مانند چمدان دستی با چرخ به اطراف کشید. TOM فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، زیرا پس از جمع شدن، سوارکار می‌تواند آن را به تنهایی نگه دارد یا آن را روی دیواری با ارتفاع 3.1 فوتی بخواباند.

در طراحی این محصول ممکن است الهام‌گیری غیرقابل انکاری از دوچرخه‌های برقی وجود داشته باشد، زیرا اسکوتر برقی تاشو TOM ، پوسته چوبی خود را از چوب بامبو که در یک شیب رو به بالا قاب شده است ، ساخته است. صندلی آن مخفی شده و به طور یکپارچه بین قاب چوبی قرار می گیرد ، و چرخ جلوی آن را می توان به سرعت با چرخاندن قسمت جلویی به سمت پایین برای باز کردن آن جمع کرد. دسته ها نیز بسته به نیاز سوارکار قابل تنظیم هستند. فقط با بالا یا پایین کشیدن آن ، سوارکار می تواند ارتفاع آن را مطابق میل خود تنظیم کند. یک شکاف از روی پوسته چوبی می‌گذرد تا تهویه مناسب باتری‌ها را فراهم کند و از گرم شدن بیش از حد آنها جلوگیری کند.

اسکوتر برقی تاشو "TOM" توسط To-Move دارای باتری های 750 وات ساعتی است که برای روشن کردن وسایل الکترونیکی و دستگاه ها در حال حرکت کافی است. یک شیار اختصاصی در بدنه اسکوتر حک شده است تا سواران بتوانند کابل های خود را به برق وصل کنند و اجازه ندهند باتری دستگاه هایشان خالی شود. تیم طراحی بیان می‌کند که استفاده از پلاستیک برای قطعات اسکوتر را تنها به حدود 10 درصد کاهش داده‌اند ، که این امر باعث می‌شود این اسکوتر برقی سبک وزن شود. به طور کلی ، TOM کمتر از 20 کیلوگرم وزن دارد ، که باعث می شود سواران آن را تقریباً در هر مکانی راحت تر حمل کنند.

تیم طراحی ، آلومینیوم را برای مواد بدنه اسکوتر انتخاب می کند تا یک وسیله نقلیه مقاوم در برابر ضربه و بادوام را تضمین کند. در بالای آن ، TOM را می توان سفارشی کرد زیرا پوسته چوبی را می توان با طراحی شخصی جایگزین کرد و طبق گفته تیم طراحی سواران حتی می توانند کلاه ایمنی را انتخاب کنند که همان سبک طراحی انتخابی آنها برای اسکوتر برقی تاشو باشد. با دنیای متکی به فناوری که مردم در آن زندگی می کنند ، TOM همچنین برنامه اختصاصی خود را دارد که در آن سواران می توانند بررسی کنند که اسکوتر را کجا پارک کرده اند ، هشدارهایی در مورد اینکه آیا کسی آن را لمس کرده یا قصد سرقت دارد یا خیر ، و سطح باتری TOM را کنترل کنند.

 

جهت خرید و یا دریافت مشاوره برای اسکوتر برقی ناین بات مینی پرو میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.