اسکوترهای برقی شگفت انگیز ناین بات GT1 و GT2

اسکوترهای برقی شگفت انگیز ناین بات GT1 و GT2


سری Ninebot GT به لطف تعادل ایده آل سرعت ، عملکرد و نوآوری ، رویای یک انسان معتاد به آدرنالین است. سری GT دارای ویژگی های مهمی مانند پایه های منبسط شده ، سیستم تعلیق جلو و عقب و لاستیک های بادی 11 اینچی است که برای ثبات و کنترل بی نظیر طراحی شده است.

 سری اسکوتر برقی ناین بات GT  فوق العاده خاص و قویترین اسکوتر در رده بندی ناین بات ها میباشد که جایگاه خود را به عنوان پیشرو در عملکرد ثابت کرده است.

SuperScooter GT2 رقبای خود را در تمام زمینه ها شکست داده است ، GT1 به لطف موتورهای قوی ، فریم های قوی جدید و سیستم های تعلیق نیز همچنان بهترین در رده قیمتی خود است. اگر می خواهید یک سواری سریع و هیجان انگیز داشته باشید، سری Segway SuperScooter GT یک انتخاب واضح است.

 اسکوتر برقی Segway GT1 قطعاً از ظاهر شیک گرفته تا سرعت سریع و پیمایش وسیع آن در سطح بالایی قرار دارد. GT1 ظاهری شیک و امروزی دارد که می‌توانید آن را در محل کار یا مدرسه سوار شوید .

مشخصات اسکوتر برقی ناین بات GT1 :

قدرت موتور

موتور تک هاب دارای حداکثر قدرت  3000 وات و حداکثر گشتاور 50 نیوتن متر، حداکثر سرعت هیجان انگیز 37.3 مایل در ساعت و شتاب 0 تا 30 مایل در ساعت 7.5 ثانیه است.

باتری

حتی برای بدترین شرایط رانندگی، سگوی یک باتری 1008 وات ساعتی با عملکرد بالا با سیستم خنک‌کننده چند لایه Heat Flux ساخت تا گرمای ایجاد شده را متعادل کند.

سرعت

موتور 3000 واتی GT1 آن را به سرعت بالای 60 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 50 کیلومتر در ساعت در 7.5 ثانیه می رساند.

پیمایش

با ظرفیت باتری 1008 وات ساعت، GT1 به شما این امکان را می دهد که از سفرهای آخر هفته خود لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن ایستگاه شارژ مکرر در طول روز باشید. علاوه بر این، به لطف چنین ویژگی هایی می توانید تا 50 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کنید، بنابراین پیمایش برای شما هرگز مشکل ساز نخواهد شد.

این اسکوتر برای افرادی مانند جوانان که جویای هیجان هستند ایده آل است. دارای مجموعه ای از لاستیک های خود ترمیم شونده است که امنیت را حتی در شرایط چالش برانگیز تضمین می کند. می توانید مطمئن باشید که اسکوتر الکترونیکی به لطف ترمزهای دیسکی هیدرولیک دوقلو که جزو بهترین ها هستند، در مواقع ضروری متوقف می شود. این اسکوتر برقی مهر تایید ما را برای ماجراجویی به دست آورده است.

مشخصات اسکوتر برقی ناین بات GT2 :

باتری

سری GT SuperScooter Segway به لطف باتری 1512 وات ساعتی با عملکرد بالا با سیستم خنک کننده چند لایه HeatFlux پیمایش طولانی دارد. سیستم پیشرفته BMS که دارای ده ویژگی حفاظتی است، هم ایمنی ثابت شما و هم طول عمر سلول های باتری را تضمین می کند که در کل میتوانید 70 کیلومتر مسیر را با یک بار شارژ طی کنید. برای یک سواری طولانی آماده شوید که تا به حال انجام نداده اید!

سرعت

GT2 دارای دو موتور 1512 واتی است که آن را قادر می سازد به سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت برسد و در 3.9 ثانیه از صفر به 50 کیلومتر در ساعت برسد. هر دوی این ها بدون شک باعث می شوند بدون نگرانی هر شیبی را طی کنید.

پیمایش

سواران نیازی به بررسی مکرر سطح باتری ندارند. به گفته سگوی، این اسکوتر با یک بار شارژ می تواند تا 90 کیلومتر (56 مایل) حرکت کند.

اسکوتر برقی GT2 به اندازه کافی قوی است تا از سواران با وزن حداکثر 180 کیلوگرم پشتیبانی کند که قابل احترام است. عرشه عریض و طولانی است تا حالت های سواری راحت را فراهم کند، بنابراین سواران سنگین وزن از فضای پای بیشتری نیز بهره مند خواهند شد.

سیستم تعلیق هیدرولیک جلو و عقب قابل تنظیم است که فضای بیشتری را فراهم می کند. به لطف سازگاری 15 سطحی آنها می توانید آنها را با ترجیحات خاص، شرایط سواری یا آنچه که برای کلاس وزنی شما مناسب است تنظیم کنید.

اگرچه GT2 و GT1 تقریباً یکسان هستند، ویژگی های زیر آنها را متمایز می کند:

1. GT2 دارای یک صفحه نمایش شفاف PM OLED است، در حالی که GT1 دارای یک صفحه نمایش دیجیتال معمولی است.

2. اسکوتر برقی GT1 تک موتوره عقب که حداکثر توان اسمی آن 1400 وات و حداکثر توان آن 3000 وات است اما  GT2 دارای دو موتور قوی است که با هم قدرت اسمی 3000 وات و حداکثر توان 6000 وات تولید می کنند.

3. باتری GT1 دارای ظرفیت 1008 وات ساعت است، در حالی که باتری GT2 دارای ظرفیت 1512 وات ساعت است.

4. GT1 دارای مهر 01 در پنل جانبی و روکش فلزی تیتانیومی است. در مقابل، GT2 دارای روکش رزگلد است که عدد 02 روی پانل کناری آن حک شده است.

5. GT2 به لطف سیستم 2WD خود می تواند راحت تر و با حداکثر سرعت بالاتر از تپه ها بالا برود. علاوه بر این، حدود 5 کیلوگرم سنگین تر از GT1 است.

6. حالت Boost یکی از ویژگی های GT2 است که در GT1 وجود ندارد.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.