رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگشت و یا تعویض کالا

آرامش خاطر و رضایت مندی مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه ایران اسکوتر می‌باشد. در همین ایران اسکوتر تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین محصولات را به فروش برساند و اطلاعات دقیقی از آن ها را در سایت قرار داده است  تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ایران اسکوتر خدمتی تحت عنوان ضمانت بازگشت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که برای استفاده از این خدمت شرایط و قوانینی وجود دارد.

شرایط

چنانچه کالای خریداری ‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد

  •  در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌ گونه هزینه ‌ای به مشتری ، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد و محصول مورد استفاده قرار نگرفته باشد ، تعویض خواهد شد.
  • تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌ مانده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد. پلمپ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بسته ‌بندی ارسالی ایران اسکوتر ، بدون هیچ صدمه ‌ای قرار گیرد.
  • در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری ‌شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع ، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

چنانچه مشتری از خرید خود منصرف شود

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات ایران اسکوتر ( شماره تلفن 021-91029203 - داخلی 2 ) اطلاع داده شود .
  • اگر زمان دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود مشروط به اینکه مغایرتی در کالای ارسالی با کالای خریداری شده وجود نداشته باشد ، تمام هزینه های حمل و نقل ناشی از ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری میباشد.
  • چنانچه مشتری پس از گذشت 72 ساعت از تحویل کالا و یا پس از آنکه محصول خریداری شده مورد استفاده قرار گرفته باشد از خرید خود منصرف شود ، به هیچ وجه امکان استفاده از این خدمت و مرجوع کالا وجود نخواهد داشت.

کدام کالا ها قابل بازگشت نیستند ؟

  • در صورتی که اشتباهی در ارسال محصول از سوی فروشگاه صورت نگرفته باشد و خریدار درخواست مرجوعی و یا تعویض کالا را نماید ، محصولات با عنوان لوازم جانبی ، باتری ، شارژر ، کلاه کاسکت تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند ، پس لطفا در ثبت سفارش خود دقت کنید و در صورت نیاز به مشاوره با واحد فروش ایران اسکوتر ( شماره تلفن : 02191029203 داخلی 1 ) تماس حاصل فرمایید.

وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت چگونه باید باشد ؟

  • - عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل بازگشت هستند.
  • - انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل بازگشت هستند.
  • - انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل بازگشت هستند
  • - برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)