موتور سیکلت برقی جدید LiveWire S2 Mulholland

livewire موتورسیکلت برقی S2 Mulholland را برای سال 2024 به بازار ایالات متحده و کانادا معرفی کرد.

معرفی جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه LiveWire: S2 Mulholland

این موتورسیکلت برقی جدید در ابتدا فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود که با موجودی در انبار و آماده تحویل فوری در سال 2024 عرضه خواهد شد و تحویل به سایر بازارها برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. S2 Mulholland با قیمت 15999 دلار آمریکا و 21999 دلار کانادا می تواند متعلق به شما شود.

در تلاش برای پیشبرد طراحی پایدار ، S2 Mulholland با افتخار اولین ترکیب LiveWire از مواد سازگار با محیط زیست و پایدار را در بخش‌های حیاتی مانند بدنه ، صندلی و قطعات پلاستیکی ثانویه معرفی می‌کند. این نشان دهنده مسیر جدیدی برای برند در اولویت دادن به پایداری در طراحی های خود است.

گلگیرهای جلو و عقب موتور سیکلت Mulholland با بیو کامپوزیت CAP Hemp ساخته شده است. روکش‌های رادیاتور و جعبه‌های سیم‌کشی از HYLON® OCEAN (PCR Nylon 6) ساخته شده‌اند که از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده اقیانوسی تهیه می‌شود و استفاده از پلاستیک‌های مبتنی بر نفت را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، صندلی به جای چرم یا وینیل با سیلیکون قابل بازیافت ساخته شده است که پایداری را بیشتر می کند.

این موتورسیکلت برقی اکنون در رنگ سفید قمری از مواد CAP Hemp سازگار با محیط زیست ساخته شده و نیاز به پلاستیک و رنگ سنتی را کاهش می دهد. این یک پیشرفت جدید در این دسته است و به لطف عرضه Mulholland تنها گزینه رنگ شده موجود، مشکی مات خواهد بود.

موتور برقی S2 Mulholland که بر روی پلت فرم LiveWire S2 ساخته شده است، دارای قابلیت های سواری مشابه با مدل قبلی خود، S2 Del Mar است. این موتورسیکلت با وزن 432 پوند، به لطف 84 اسب بخار قدرت خود می تواند صفر تا شصت مایل را تنها در 3.3 ثانیه طی کند. فوت پوند گشتاور بسته 10.5 کیلووات ساعتی مسافت 121 مایل را برای سواری در شهر و 73 مایل را برای سواری در بزرگراه با سرعت 55 مایل در ساعت ارائه می دهد و تجربه سواری کاملی را ارائه می دهد. علاوه بر این، هر دو گزینه شارژ سطح 1 و سطح 2 به صورت استاندارد ارائه می شوند که از مدل دل مار پیروی می کنند. 

در حالی که S2 Mulholland بر روی همان پلت فرم S2 دل مار ساخته شده است، تجربه سواری کاملاً  متفاوت را اریه میدهد و ویژگی های استاندارد ارتقا یافته نیز در آن طراحی شده است. دسته‌ها با استفاده از یک رایزر شش اینچی به عقب منتقل شده‌اند که به شما امکان می‌دهد موقعیت سواری عمودی‌تری داشته باشید. این سواری به سبک کروزر را تقویت می کند و عملکرد را در مقایسه با طراحی مسیر مسطح در مدل دل مار افزایش می دهد.  Mulholland همچنین با چرخ های 19 اینچی جلو و 17 اینچی عقب مجهز به لاستیک های Dunlop Sportmax Roadsmart IV عرضه می شود که برای استفاده از 55 درجه چرخش مناسب است. 

پیش بینی می شود که ویژگی های اضافی در طول سه ماهه دوم و سوم اضافه شود و  خط تولید S2 Mulholland گسترش یابد. این لوازم جانبی جدید شامل صندلی‌ها و گیره‌های سرنشینان، شیشه‌های جلو، کیف‌های نرم و سخت، قفسه‌های چمدان و اجزای ضاهری می‌شود که هم تجربه سواری و هم جذابیت زیبایی S2 Mulholland را افزایش می‌دهد.

موتور برقی S2 Mulholland اولین نمایش جهانی خود را در ایالات متحده و کانادا در سال 2024 خواهد داشت و سایر بازارها در سال 2025 میتوانند انتظار این محصول را داشته باشند.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.