موتور سیکلت جدید PULSE محصول شرکت GoGoro

موتور سیکلت جدید PULSE محصول شرکت GoGoro

بر اساس بیانیه مطبوعاتی شرکت Gogoro Inc ، این شرکت جدیدترین مدل پرچمدار اسکوترهای هوشمند خود به نام Pulse را معرفی کرده است. این محصول جدید نشان دهنده تعهد گوگورو به عملکرد ، نوآوری و طراحی است. pulse جدید برای آنچه مشتریان می توانند از یک موتور برقی پیشرفته و با کارایی بالا انتظار داشته باشند را داراست.

هوراس لوک ، بنیانگذار و مدیر عامل Gogoro گفت : «گوگورو به دلیل مشارکت در تحول صنعت محصولات شهری با ادغام نوآوری ، عملکرد و طراحی پیشرفته که تجربه کاربری هوشمند جدید الکتریکی را ایجاد میکند، به طور گسترده ای شناخته شده است. . پالس یک تجربه سواری جدید و هیجان‌انگیز را معرفی می‌کند که از آخرین نوآوری‌های ما در عملکرد الکتریکی و راندمان آیرودینامیک با نورپردازی پیشرفته و تجربه تعاملی همه جانبه استفاده می‌کند.

در قلب PULSE موتور H1 ، یک موتور الکتریکی جدید طراحی شده ، که Hypercore و هوشمند است که کنترل کشش و گشتاور 378 نانومتری را برای چرخ عقب فراهم می کند. علاوه بر این ، گوگورو یک سیستم خنک‌ کننده هیبریدی را با استفاده از آب و هوا برای بهینه‌سازی راندمان ترکیب کرده است. با تکنولوژی Hyper Drive ، پالس به سطوح بی‌سابقه‌ای از سرعت و قدرت می‌رسد.

0-50 کیلومتر در ساعت - 3.05 ثانیه
9.0 کیلو وات - حداکثر توان خروجی
11000 دور در دقیقه - حداکثر دور در دقیقه
378 نانومتر گشتاور - در چرخ عقب

Pulse by Gogoro سیستم روشنایی ماتریس فعال پیشرفته جدید این شرکت میباشد که با 13 واحد LED مستقل است که ایمنی و راحتی را افزایش می دهد ساخته شده است. چراغ ها با سرعت راننده ، پیچ ها و شرایط آب و هوایی تنظیم می شوند و با افزایش سرعت ، نور را برای دید بهتر افزایش می دهند. نورپردازی هوشمند این موتور برقی همچنین نوارهای نور وسیع تری را در حین چرخش فراهم می کند.

موتور برقی Pulse دارای داشبورد Smart Cockpit جدید با صفحه نمایش لمسی پانوراما HD 10.25 اینچی و رابط کاربری iQ Touch HD Gogoro است. این امکان تجربه ای همه جانبه و کاربرپسند را فراهم می کند و به سوارکار آزادی عمل بیشتری میدهد. داشبورد دارای حالت‌های مختلف سواری ، ناوبری گام به گام ، اطلاعات ترافیک در زمان واقعی و مکان‌های GoStation است. سواران می توانند با استفاده از صفحه ی اختصاصی روی فرمان ، از بین شش حالت سواری متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

PULSE Gogoro اکنون به راحتی می‌تواند کلید اسکوتر خود را در برنامه کیف پول اپل ادغام کند و از ویژگی Find My اپل استفاده کند. این ویژگی اجازه می دهد تا یک روش بدون نقص و ایمن برای قفل کردن ، باز کردن قفل و راه اندازی موتور با یک ضربه ساده بر روی iPhone یا Apple Watch وجود داشته باشد. علاوه بر این ، سواران به راحتی می توانند اسکوتر هوشمند خود را با استفاده از برنامه Find My اپل پیدا کنند.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.