موتور سیکلت جدید شرکت SUPER73 با نام C1X

موتور سیکلت جدید شرکت SUPER73 با نام C1X

SUPER73 که تاکنون به خاطر دوچرخه‌های برقی پدال‌ دار خود شناخته میشد اکنون تولید موتور برقی را نیز شروع کرده است ، به تازگی مدل جدید C1X خود را با سریع‌ ترین فناوری شارژ باتری موجود در بازار معرفی کرده است. فناوری شارژ سریع پیشرفته مدل C1X می تواند تنها در 15 دقیقه از 10 درصد به 80 درصد برسد و مسافتی حدود 90  کیلومتر را با یک بار شارژ برای رانندگان فراهم کند.

موتورسیکلت برقی C1X جدیدترین محصول اضافه شده به این کمپانی است که اولین بار سال گذشته معرفی شد. این شرکت تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که نیازهای کاربر در طول فرآیند توسعه مورد توجه قرار گرفته است. به منظور انجام این کار، SUPER73  تیمی از مهندسان متخصص در تولید خودروهای برقی و مکانیک هوافضا را انتخاب کرد تا به تحولی در پلت فرم فناوری خود کمک کند.

تیم توسعه بازخورد از دارندگان رزرو C1X موجود برای کمک به شکل‌ دهی ویژگی‌های دوچرخه ، از جمله فناوری شارژ سریع که به عنوان یک اولویت آشکار ظاهر شد، دریافت کرد. این تیم به مراحل پایانی فرآیند توسعه نزدیک می شود و مشتریان می توانند بازخورد مستقیمی را برای هدایت نوآوری هایی که برند در سال های آینده به بازار ارائه خواهد کرد ارائه دهند.

موتورسیکلت الکتریکی  C1X  دارای مشخصات فنی قابل توجهی از جمله حداکثر  ( 88.5 کیلومتر بر ساعت ) و باتری 2.5 کیلووات ساعتی است. این دوچرخه همچنین دارای یک موتور 750 وات و ترمزهای دیسکی هیدرولیک برای قدرت توقف صاف و کارآمد است. وزن موتور سیکلت 135 پوند ( 61.2 کیلوگرم ) است که آن را به گزینه ای سبک وزن و قابل حمل برای مسافران شهری تبدیل می کند.

موتورسیکلت برقی C1X نشان دهنده تعهد SUPER73 به ارائه وسایل نقلیه الکتریکی نوآورانه و قابل دسترس به مشتریان است. این موتورسیکلتی است که مطمئناً توجه علاقه مندان به وسایل نقلیه الکتریکی و مسافران را به یک اندازه جلب خواهد کرد.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.