اسکوتر برقی تاشو G Elite محصول جدید EVEONS

بررسی اسکوتر برقی G ELITE ساخت شرکت EVEONS سوییس

اسکوتر برقی جدید G Elite یک اسکوتر برقی پیشرفته از مدلهای پرفروش Eveons است که به باتری های سامسونگ مجهز شده است و متناسب با نیازهای کاربران امکانات حیرت انگیزی دارد. این اسکوتر  ساخته شده با بهترین متریال ، با ساخت و ساز محکم و مجموعه ای از ویژگی های عملی مانند طراحی ضد آب IPX7 ، یک سیستم قفل NFC ، یک سیم قفل قابل جمع شدن یکپارچه و یک باتری ماندگار که تمام روز دوام دارد ساخته شده است. این ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد تا ضمن لذت بردن از روز خود ، تجربه ای بدون نگرانی و یکپارچه را داشته باشند.

قفل هوشمند RF

اسکوتر خود را را با کارت اصلی Mini RF اختصاصی Eveons باز کنید. هر محصول فروخته شده در پایگاه داده ایمن Eveons با شماره سریال منحصر به فرد ثبت شده است و فقط با استفاده از کلید RF برنامه ریزی شده خاص آن قابل دسترسی است. این بدان معنی است که می توانید اطمینان داشته باشید که محصولات سری G شما در همه زمان ها محافظت و امنیت دارند و به شما امکان می دهد تا با امنیت بالا از اسکوتر خود لذت ببرید.

چراغ های LED فوق العاده روشن

معرفی راه حل نهایی برای نیازهای رانندگی در شب شما ، چراغ جلو فوق العاده روشن است. این چراغ جلوی قدرتمند به طور ویژه طراحی شده است تا راه شما را روشن کند و دید بی نظیری را در جاده فراهم کند. با چراغ های جلوی کم نور و مبهم خداحافظی کنید و شفافیت و روشنایی که شایسته آن هستید را با چراغ های جلوی فوق العاده درخشان G Elite تجربه کنید.
همچنین با استفاده از لوازم جانبی ضروری، میتوانید تجربه رانندگی خود را ارتقا دهید و ایمنی خود را در جاده تضمین کنید.

چراغ های راهنما عقب

نهایت ایمنی را با G Elite که به چراغ های راهنما فوق روشن عقب مجهز شده است، تجربه کنید. این چراغ‌های راهنما که برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کشورهای مختلف طراحی شده‌اند، برای افرادی که ایمنی خود را جدی می‌گیرند، ضروری است. با G Elite، می‌توانید با اطمینان خاطر سوار اسکوتر خود شوید و بدانید که بهترین ویژگی‌های ایمنی در کلاس خود را دارید تا شما و دیگران را در جاده ایمن نگه دارند.

باتری انقلابی سامسونگ

معرفی ایمن ترین و مطمئن ترین باتری اسکوتر موجود در بازار! باتری های پیشرفته Eveons شبیه هیچ باتری دیگری نیستند، زیرا از استانداردهای IPX7 فراتر رفته و در یک جعبه آلومینیومی ضد آب و ضد انفجار مهر و موم شده اند. با 50 سلول برتر سامسونگ، باتری G Elite با حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی، عملکرد استثنایی را ارائه می دهد. می‌توانید با خیالی آسوده سوار شوید، زیرا بدانید که این باتری برای حفظ امنیت شما ساخته شده است. با یک بار شارژ G Elite میتواند 60 الی 70 کیلومتر پیمایش را در اختیار راننده قرار دهد که برای یک اسکوتر شهری بسیار ایده آل و کاریردی است.

قفل سیمی منحصربه فرد یکپارچه 

از سرمایه خود با G Elite محافظت کنید و نهایت امنیت و راحتی را تجربه کنید. قفل کابل جمع شونده منحصر به فرد که ثبت اختراع نیز شده است یک ویژگی ضروری است که برای امنیت و ایمن نگه داشتن اسکوتر شما در برابر دزدان طراحی شده است. با G Elite، می‌توانید با خیالی آسوده همه جا استفاده کنید، زیرا می‌دانید که اسکوتر شما همیشه محافظت می‌شود.

موتور قدرتمند 500 واتی

G Elite مجهز به موتور قدرتمند BAFANG 500 واتی است که شتاب فوری را ارائه می دهد که تجربه سواری شما را به مراحل جدیدی می برد. چه در حال رفت‌وآمد به محل کار، کاوش در شهر، یا رفتن به مسیرهای پیاده‌روی باشید، G Elite انتخاب نهایی برای کسانی است که بهترین را می‌خواهند.
با سواری های کند خداحافظی کنید و به سفری سریع تر، روان تر و هیجان انگیزتر سلام کنید. 

ضد آب با استاندارد IPX7 

با G Elite در هر شرایط آب و هوایی با اطمینان رانندگی کنید!
G Elite با داشتن رتبه چشمگیر IPX7، طراحی شده است تا در عمق 1 متری تا 30 دقیقه در آب غوطه ور شود. این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی شرایط مرطوب و بارانی را بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن وسایل الکترونیکی اسکوتر خود انتخاب کنید. در حین لذت بردن از سواری، بدون توجه به شرایط آب و هوایی، ایمن  بمانید. 

نرم افزار هوشمند

با برنامه Eveons برای iOS یا Android، می توانید تجربه سواری خود را به سطح بالاتری ببرید! Eveons به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ در مورد سلامت، عملکرد و راه‌اندازی اسکوتر به شما ارائه می‌کند و به شما کنترل کامل بر سواری خود را می‌دهد. نه تنها این، بلکه برنامه Evones همچنین دارای قابلیت‌های امنیتی و ردیابی پیشرفته است، بنابراین می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که اسکوتر شما همیشه امن و مطمئن است.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.