اسکوتر برقی جذاب Zebra09

اسکوتر برقی جذاب Zebra09 با قابلیت حمل بار

Zebra09 ، یک اسکوتر برقی جدید میباشد که با موفقیت های کسب کرده به عنوان بخشی از شرکت Kickstarter , تأمین مالی شده و به تولید رسیده است و هدف آن جلب نظر خریداران با ظرفیت بار بسیار زیاد است . این اسکوتر برقی با یک صندلی ارائه می شود که به افراد دارای تحرک محدود اجازه می دهد مسافت های طولانی را بتوانند به راحتی و بدون دردسر طی کنند.

اسکوتر برقی Zebra09 دارای دو موتور با توان خروجی 1000 وات میباشد و حداکثر سرعت آن به 30 کیلومتر در ساعت محدود شده است. این مدل می تواند در سراسر جهان داخل مارکت های مختلف به فروش برسد و مختص استفاده در کشور خاصی نیست اما بعید است که برای استفاده در جاده های عمومی در کشورهایی مانند آلمان ( به علت محدودیت سرعت ) قانونی باشد.

شرکت سازنده  باتری با ظرفیت 960 وات ساعت را روی این اسکوتر برقی مورد استفاده قرار داده است که گفته می شود پیمایش 45 کیلومتر را تضمین می کند. شعاع چرخش 1.5 متر است این در حالیست که این اسکوتر سنگین وزن 45 کیلوگرمی تا 150 کیلوگرم ظرفیت تحمل بار دارد. چهار تایر 9 اینچی برای رفت و آمد شهری با طرح شعاعی روی اسکوتر نصب شده اند و با سیستم تعلیق «پلی» همراه هستند که به عنوان مثال امکان سواری راحت در مسیرهای خاکی را فراهم می کند. سیستم ترمز دیسکی 14 سانتی متری 4 چرخ به همراه چراغ ها و نمایشگر نیز از دیگر مشخصاتی است که میتوان به آن اشاره کرد.

یکی از ویژگی های جذاب این اسکوتر برقی این است که میتوانید یک تریلر بار اضافی را  به صورت اختیاری خریداری کرده که امکان حمل و نقل بار اضافه تا 100 کیلوگرم را فراهم می کند. پایه فرمان تاشو است که امکان حمل و جا به جایی اسکوتر را آسان تر میکند. در حال حاضر ، به خواهان این اسکوتر برقی جذاب وعده داده شده است که با قیمت کمتر از 1000 دلار ، بدون احتساب عوارض واردات یا هزینه حمل و نقل این محصول را خریداری کنند که تحویل آن در ماه مارس برنامه ریزی شده است. 

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع اسکوتر های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.